سکوت

دکتر شریعتی یه صحبتی داشت که من یه بار توی بلاگ سیصد و شصتم گذاشتم وای اون روز فقط چون این حرفو دوست داشتم گذاشتم و با تمام وجود لمسش نکرده بودم

الان می تونم معنی حرفشو کاملا با تمام اجزای وجود بفهمم:

حرفهایی است برای « گفتن » که اگر گوشی نبود ، نمی گوییم

و حرفهایی است برای « نگفتن »
حرفهایی که هر گز سر به « ابتذال گفتن » فرود نمی آورند
حرفهای شگفت ، زیبا و اهورایی همن هایند
و سرمایه ماورایی هر کسی به اندازه حرفهایی است
که برای « نگفتن » دارد
نظرات 2 + ارسال نظر
ایلیاد چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ http://luna.blogsky.com

خدایا مگذار ایمان و عشق به خاندان پیامبر برایم نام و نان آورد و رحمتی کن که نانم را و حتی نامم را در خطر ایمانم افکنم...

من این متن تو رو « حرفهایی هست برای نگفتن » رو گذاشتم تو وبلاگم که البته تمام متن لینکه رو وبلاگه تو....

خوشحال می شم بیشتر با هم باشیم

ایلیاد پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ق.ظ http://luna.blogsky.com

شیطان برترین فرشتگان!؟
مرد بودن!!!
من مرد بودن رو تو کاری شیطان انجام داد، نمی بینم!

مرد می خوای؟ شهید چمران،‌ شهید آوینی،‌ باکری، کلهر و خیلیای دیگه...
می دونی چرا؟
به نظر من مردانگی یعنی اینکه همه جوره بنده و عاشق خدا بودن.
می دانی آنگاه که شهید چمران در کنار یتیمان لبنانی نشسته بود تا هنگام خواب، دشمن بر سر آنها خراب نشود به چه فکر می کرد؟...
مرد بودن یعنی تمام کارهایت را فقط و فقط برای خدا انجام دهی. برای خشنودی خدا...
خدا با آدم های دور و برت فرق می کنه و شاید در برابر آدمهایی که می بینی دفاع کردن از عقیدت یه هنر باشه ولی خدا، خیلی بزرگ تر از آدمهاست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد